Imagine what it'll be like to touch the sky

Home from a nice time in the cabin.
Stacy's & Neals cabin var super mysig, tyvärr så glömde jag min kamera hemma.
DUKTIGT CAROLINA DUKTIGT! Det tog 3 timmar att åka till stugan och det var så fint där. Naturen påminnde väldigt mycket om mellan/norra Sverige. Goregous. På kvällen åkte vi till en lokal resturang / bar. Typsik sådan ni ser på tv man brukar se på tv eller film. Dem ljusskyltarna, spelmaskiner, dart, bar och resturangen var typsikt cabin-looking, träplankor osv. Taylor och jag skrev ner en massa svenska ord - snart kommer Tay vara pro on Swedish that's for sure! Sedan spelade vi alla apples to apples, we had a blast. Seriöst jag trodde jag skulle dö ett tag som vi skrattade. Sedan var det girltalk alot och nanna.
Imorse så vaknade vi av att alla skramlade där nere, guess what was for breakfast? Muffins - blueberry. ♥
Delicious. Sedan satt vi i soffan och sånt och jag slocknade för ca 2 timmar.. Mina sov vanor är helt sinnes.
Vi åt lunch och sedan in i bilen för att åka hem till Prior Lake. Slocknade igen i bilen efter vi tankat så då betade man av ca 45 minuter tråkighet. Direkt efter vi kommit hem bytade jag och Tay om och for till Dakotha (gymmet.)
Spelade lite basket och brände typ 630 kalorier. Bättre än inget tjohooo. Hem in i duschen, plocka upp den fina rosa datorn och gå ner och glo MTV- musicvideoadwards & Keep up with the Kardashians ( LOVE IT TO DIE FOR ) och umgås med ur härliga Senya!
Nu ska jag snart nanna för imorgon ska Carolina på BBQ på skolan för nya elever som skolans SYV's anordnar och eftersom jag var så kass och glömde kameran bjuder jag på en hemsk bild som Judy tog :)
Love

Kommentarer
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Låter jättemysigt! Synd de med kameran dock var du urgullig på bilden! :D<3

2011-08-29 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback