exchange students poolparty?..

What's up yaaaall?
Now you're responding - What's down yall?

Haha, nej jag skojade bara. Jag och Judy åkte hemifrån runt halv 6 och tankade så vi var framme klockan 6.
Först när vi kom var det typ tyst och jag och Judy stod mest och pratade med varandra. Sedan skulle dem samla ihop alla utbytesstudenter för att gå igenom yttligare regler och sånt. Det var så tråkigt för det är typ femtioelfte gången jag får höra alla regler och tips, stenungsö lägret, mötet efter med päronen, mamma & pappa, new york och nu här. Men vi fick snabbspola reglerna och sånt för pizzan han komma! Så där satt vi, 15 utbytesstudenter varav ja var ensam svennebanan fyi (for your information) och det var så awkward! I princip ingen pratade förutom alla spanjorer ... Och vi borde ju ha massor gemensamt? Så jag gick ner för varandan och började snacka med Germán från Spanien om vilken pizzabit som var minst sedan tog jag på mig ett mission! Jag skulle få oss att snacka så jag satte igång och snackade om min skola och att jag var nervös och att skolan är gigantiskt och massa sånt. Och det verkade bra ett tag men efter 3 minuter så bara dog samtalet ut och alla satt tysta sen igen så jag gav upp och alla gick och bytade om till badkläder så spela vi typ volleyball i poolen men det blev också fail!
Men ja klockan är midnatt nu och jag har inte så mycket mer att berätta, eller jo!
Judy har läst min 16 sidor långa essay om USA. Hah, så gulligt och hon tyckte den var bra OCH hon sa att jag lärde henne lite nytt! Och imorgon eller ja senare idag för er så ska jag till skolan och ta foto till mitt skol ID (?) och hämta mitt "schema" eller iaf mina val..
min gigantiska och fula PAX tröja jag fick idag. och ja, jag har sådana fina lår som går ihop som tydligen duger att värma händerna i mellan eller något.. har jag fått hört. HAHA.. OK..
hhahhaha ingen kommentar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback