DAMMSUGA ?!

Okej, jag har aldrig riktigt tyckt det varit kul att dammsuga. Alla tycker väll det är tråkigt och jobbigt men för första gången var det kul & EXTREMT SVÅRT! Jag har suttit och as garvat åt mig själv när jag gjorde videon och svurit och skrattat om vartannat här på nedanvåningen. Medans ni fixar er inför kvällen och ny dag äter jag mycket mycket sent lunch. POP, BANANA & STRAWBERRIES. Och ja svenska jordgubbar slår amerikanska. end of discussion. Detta & Sallad är nog det nyttigaste jag ätit.. Jag måste få tillbaka my good eating habbits.. Har säkert gått upp !! :( Men nog om det! Usch.. Jag och Tay har fixat oss och ska snart till skolan för att fota oss och hämta valen osv.. Sedan ska jag kolla på Tays first volleyball game! AAAAH!
Puss
Alexandra Kjellman om VIDEOBLOGG:
Hej! Jag har en fråga ang. att vara utbytesstudent, eller snarare angående hemkomsten. Är det så att du kommer att börja ettan på gymnasiet när du kommer hem, alltså att du kommer "ligga ett år efter" dina vänner? Eller får man börja tvåan direkt? :)
Hej :)
Året som utbytesstudent kan vi svenskar inte tillgodose i våra kursplaner förutom att du kan nog tenta av en massa engeska och kanske matte ?
Så jag kommer få börja ettan nästa år med dem som är ett år yngre. :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Hey :) Skulle du kunna gilla den här sidan på facebook? http://www.facebook.com/onedirectionmusic Vi svenska fans är med i en tävling att få hit bandet och vi måste få 700 svenska likes innan söndag :) Det skulle vara jätte snällt om du gillade den. Om du inte vill att deras inlägg ska komma upp på din facebbok kan du fixa det på inställningar :) Tack iförväg :) xx

2011-08-26 @ 20:00:21
URL: http://minibella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback