brooklyn bridge yesterday

Godmorgon sötnosar, i NY är klockan 6.36pm och jag gick upp EXTRA tidigt för att blogga för er, Idag är det shopping som gäller!! Dock är vädret sååå dåligt, det regnar jättemycket just nu .. Känns kuligt!1 HAH.
Brooklyn bridge är nog ett av de coolaste och vackraste jag varit med om, sen att det tog liksom 1 och en halv timme med buss & tunnelbana dit är ju liksom bara lite drygt.
Nej men seriöst, vi kom dit när det var kolmörkt nästan och en helt FANTASTISK SYN!
Jag var så lycklig. Jag är i New York och just nu inga bekymmer. Baby, I was born this way, super speeded, happyface and born to do this.
När vi sedan skulle hem så kom aldrig bussen så vi missade curfew;n men det brydde ledarna som var med oss inte om för det var ju liksom inte vårt fel hah.
Well time for breakfast honey's!
JAG MÅSTE FÖRSÖKA KÖPA PLATT TÅNG INNAN JAG DÖR SEDAN. HÅRET TAR KOL PÅ MIG </3

Kommentarer
Postat av: Filippa

NEJ! Inte platta håret, jag älskar när du har ditt hår så (naturligt?)! Det är så otroligt fin!

2011-08-15 @ 12:59:57
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Skippa plattången, ditt hår är ju hur fint som helst naturligt! :o

2011-08-19 @ 02:17:32
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback