andra dagen på st:johns university

okej orkade inte uppdatera igår sorry.. så uppdaterar cp snabbt nu för måste snart gå på baseball saken.
Igår hade vi välskomstmöte och camptour. Vi blev indelade också i 4 st lag, Jag kom med Cecilia och Erik från Sverige. Sedan efter rund visningen på campuset så hade vi amerikansk fotboll med en äkta fotball player , i början var det kul sedan blev det bara drygt och irriterande haha. Note: Carolina ska inte spela detta.
Och på kvällen blev det music quize, jag undrar hur det gick för oss, Amazing Turtels... HAHA jag dör seriöst..
Det fulaste lagnamnet ever.
Men nu måste jag typ dra, förlåt för att jag uppdaterar dåligt men jag är ju i New York i 5 dagar till typ och vi har ett schema och jag vill verkligen passa på att uppleva massa och umgås med alla söta snygga roliga korta tjocka härliga olika nationaliteter vi har här på lägret. :)
Puss
laddar upp bilder på facebook och bloggen när jag hinner..
LOVE.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Men fy vad coolt!

Men absolut njut, och även om du så gärna vill uppdatera bloggen så tänk på att njuta livet RIKTIGT ordentligt nu! :D

Du har ju väntat på det här ett år nu, så NJUT!

Ha det bäst! ;)

2011-08-14 @ 01:28:55
URL: http://freish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback