move you're body up and down.

Hej allesammans !
Mitt internet har legat nere så har inte kunnat blogga :(
Men nu är carolina tbx bakom dator skärmen ;-)
Vet ni vad som trilla hem i min brevlåda härrom dagen ? :D
Min nya digitalkamera som jag beställde från Onoff's webbshop, måste säga att de var riktigt snabba på att skicka iväg sakerna ! Iaf, den är supersöt och rosa och harr 14,1 mega pixlar :]
Imorgon ska jag iväg till gymmet och gymma med Isabella :) Har ju tagit paus från basketen för att få ordning och reda på mitt liv osv, men måste ju träna ändån... Dock har jag ju inga tider att passa nu! ;)Superb!
Sedan på onsdag ska jag nog spinna med henne också o.O
HAHA, ja vi får väll se hur detta kommer gå ;)
Men Jag har seriöst ångest! Isabella har ju äntligen kommit hem och hon kommer ju vara super brun :(
Hihi, kanske sticker och solar i veckan?
Jaja, ska gå och raka mina vackra fina ben nudå! FRÄSCH SKA MAN VÁ !

pusss 



NYA*
min nya kamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback