borta bra men hemma bäst


detta är taget från min bilddagbok :
"första dagen i skolan idag yeaaaaah. dagen började med att man cyklade till skolan för att moa skulle få träffa mig tidigt så att vi skulle kunna snacka innan alla losers kom ;) men nr man kmr in i skolan så är det helt jävla fucking tomt förutom äcklet och tråkmånsen :/ så då sätter man sig och nördar rat on a scooter och messar moa; var e du ? <3. sen efter typ 2 minuter kommer mina älsklingar moa springandes med johan i hälen (hh' mois börjar ofc gråta och skratta samtidigt och jag bara ler hela tiden :$$ medans man kramar henne. Gud vad man saknat den jäveln ! HAHA. sen så typ så jag bah : ska johan också få en kram ? ;p du kan ju få fler kramar sen ;)så då kramar man spännis :d och sen gruppkram <3 sen sitter jag och mois och snackar och så och hon checkar in alla mina sexiga bilder och videos från bali. Watch out, MONKEY ATTACK ! HAHAH :D och sen går man ensam ner till thulin och träffar resten av bögarna som man saknat! <3<3 naww.. ;) iaf. dagen har varit super trots att jag har varit
super spidad och super trött. älsklingar ni är underbara och jag har turen att ha så fina vänner som saknar mig. jag älskar er <3 "

ja, dagen var verkligen super men jag saknar bali som bara den ! allt därnere var så enkelt problemlöst och lyxigt. och självförtorendet fick sig en pik upp med tanke på alla snälla kommentarer de gav en plus att vissa var lite flörtiga . Haha.
 
nä, nu ska jag gå iväg och göra något annat så bloggar man senare ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback