osociala jävlen här '

Hejsan!
Jaao, då var det 2 veckor typ senast man bloggade?
Så jag får väll ta en snabb repris om vad som hänt i mitt intressanta liv ;)
Jag har äntligen fått sommarlov, dock känns det inte så pga det helvetes vädret.
I skåne är det nämligen regn blåst och molnigt.. super najs ju -.-
Fick mina betyg i torsdag.. blev väldigt missnöjd med tanke på att jag tyckte jag var så mkt bättre,
speciellt blir man ju sur när dom tråkiga fjäskarna som aldrig säger ngt fick typ 2-3 MVG medans jag inte fick ett enda jävla MVG..
ÅH, jag ska fan bli pluggis nästa år och bliiiii smal. Jag ska få minst ett MVG och jag ska få min navel piercing :D Haha!
Sen under dessa veckorna har man varit på gymmet,umgåts med vänner, hittat tbx till moa och glidit isär med andra ... Och jag anser iaf och tkr att det sista inte är okey. Men, jag kan ju inte försöka för 2 personer med att hålla ihop ? Nej. Jag har försökt, nu är det deras tur att komma till mig.

Ja, nu ska jag hjälpa mamma att fixa lunch/kvällsmat. Hamburgare med kycklingfilé står på menyn och detb passar utmärkt!

Puss på er.

edit* 3 veckor sedan .. whopps!


Kommentarer
Postat av: moa

älskar dig carolina. <3

finns alltid för dig om du behöver eller bara allmänt vill prata :] <333

2010-06-14 @ 22:43:42
URL: http://mmestamooa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback