Jag fixade det ?

WTF, haha. JAG FIXADE bloggen , och jag har ingeeeeeeeeen susning om hur jag gjorde det.
men bloggen är ju iaf fixad! jag ska snart hjälpa pappa att röja hans kontor och så, men bloggar senare.
och ni vet dom inläggen som får as lång rubrik ? det är för att jag smsar in dom (;
så, antingen smsar jag in eller så parkerar jag mig framför datorn.

pussss'


EDIT: jag får inte bort den där tillbaka till bloggens hemsida *
så den får vara kvar där... vågar inte hålla på mer :( då kommer jag bara förstöra !

Kommentarer
Postat av: linda: Mote, shopping og livet i trondheim

kjempe fin blogg :) har du hatt en fin dag så langt?

2010-06-16 @ 15:28:19
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback