back on track.

hejsan nu är jag tillbax bakom datorskärmen ;)
jag har köpt ny tv med daddy idag : DD en samsung LE32B455 ;) awesome.
sen så när jag kom hem plockade jag ur diskmaskinen .__.'' så tråkigt!
sen efter det lagade jag en matpaj till ikväll :  DD det berömda recepten av caroliiina samuelsson!
haha, ;) jag lovar, jag är faktiskt en stjärna i köket. sen bakade jag en hallon/banan/jordgubbspaj till efterrätt.
visst är jag en duktigt flicka?

nu ska pappa och jag äta sen ska vi fixa upp min soffa och tv. men tyvärr kommer ni inte få se dom förren mitt nya sällskapsrum är renoverat! har jag tur är det äll klart om ngn månad för mina föräldrar är så busy :(

puss !



MIN NYA TV!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback