lipton tea can do that

godmorgon alla!
känner mig lite stolt över mig själv som orkade gå upp tjugo över sex C:
normalt sätt så brukar jag faktiskt inte orka gå upp förren 10 över sju men idag är det andra bullar.
eller usch, kan inte säga det. är så sjukt svullen och mätt i magen efter igår att jag knappt kan dricka mitt morgon te :( buhu! alltså jag har ju krymt min mage så otroligt mycket nu på sista tiden att allt det brödet var säkert minst 3-4 dagars mat. HAHA..
putte fnutte på mig. men men..
idag är det freeeeeeedag, åh vad härligt! :D sista skoldagen denna vecka och en massa mys med morötter o gurka alltså ikväll ;)
men folket, nu ska jag smörja in mitt ansikte med kräm så att det inte kyls/torkas i denna kyla vi fått i skåne.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback