jag är hungrig :(

hejsan svejsan!
idag var det enskilda foton, hoppas man ser helt ok på det iaf.
sen på torsdag är det gruppfoto/klassfoto. haha, undra hur det kommer gå?
idag har jag faktiskt haft bild och engelska genomgång för dem nya, lite tråkigt men jag och fanny har startat ett nytt politiskt parti ! Rosa - partiet  wieee.
sen på lunchrasten sprang jag runder men juhan min cookie, fridh och petris och johan var typ pyroman :o
han typ tände eld på löv och sådannt haha xd fy på dig johan :o du kommer få smisk av jonathan HAHHA
nä skojjah x)
hihi. nu ska jag typ leta efter seriösa bilder på mig och mina vännor till mitt usa fotoalbum (a) hihi.

vi hörs snyggisar!

Kommentarer
Postat av: fanny

vi e bäst asså :P

alla ska släppa fram sitt manliga rosa

2010-08-24 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback