3/6/12 Scandinavians lost somewhere in Prior Lake / Savage

Efter skolan hämtade Idas värdmamma oss på skolan och släppte av oss vid ett tanningplace någonstans så solade vi, det hjälpte dock ingenting på mig men det ska ju bygga upp långsamt och gradvis för att det ska bli super jap. Sen började jag och Ida våran långa vandring, vi började gå mot target men vi lyckades trassla till det lite så vi gick rätt vilse sen då vi hamnade i några olika bostadsområden istället, bl.a. Eagle creak hette något av dem tror jag, som tur var hittade vi rätt till target efter att ha yrat runder och sprang runder där. Sen hem till Ida en snabbis och sen kom Judy och hämtade mig. Nu är jag så trött att ögonen går i kors.
Tack för mig, bjuder på söt bild jag och ida tog på target idag vid dollar section.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback