99 days until departure.

det är 99 dagar tills att jag står på Köpenhamns flygplats redo att dra iväg.
just nu känns det väldigt blandat..
tänk igentligen vilken möjlighet jag har, jag kommer åka ett år aka, vad är det 10 månader (?)
bo i Minnesota state, med Judy Taylor och Terry. jag har bestämt mig för att hitta på så mycket nytt och testa allt det jag kan testa. liksom, so what om jag inte är någon dans tjej,  boxnings tjej eller cheer leader? det skadar väll inte att testa på liksom.
samtidigt känner jag frustration över allt som pågår här hemma.. speciellt med vår extra familjemedlem..
folk ignorera och hör inte av sig.
de stöttar inte när det behövs som mest och för det mesta känns det som om allt raserar för mig. det är speciellt då man känner att jag vill dra iväg nu, jag har fått en så sjukt härlig värdfamilj, vet var jag ska hamna och det är upp till mig hur året kommer bli.
tankarna bara flyger förbi och jag känner mig super stressad inför skolan, ligger otroligt bak och försöker verkligen komma ikapp då jag verkligen vill ha mvg i so som jag är så nära..
just det fick min första lön från coop idag! klirr i kassan, åh vad underbart.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag funderar också att bli utbytesstudent, det är ett par år kvar men jag kollar redan. Jag vet inte vilken organisation jag ska välja. Vilka valde du mellan och varför valde du sts? Vad var viktigt när du valde?

2011-05-19 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback