in five days i'll fly away.

igår hann jag aldrig uppdatera men kolla vad som landade i min brevlåda!
ALL FLYGINFORMATION, BOKNING, STUDENT HANDBOOK, FÖRSÄKRINGS SAKER, STS HIGH SCHOOL REGLER ( påminnelse för att vi inte ska bryta några regler ) och brev från dem två engelsk talande kvinnorna/ tjejerna som ska åka från stockholm vs kastrup med oss till NY.
Det känns så sjukt overkligt. Igår på ljusfesten träffade man massa härligt folk och att säga " Vi ses om 11 månader." det kändes så sjukt overkligt. Jag kan inte fatta att det är 5 dagar kvar! Det känns som om det var förra veckan det var en månad kvar och jag kan inte fatta att för ett år sedan hade jag bestämt mig för att åka iväg och varit på intervju i lund!
Men iallafall, idag är det mammas dag och jag har tillbirngat hela dagen med mamma och pappa och ska fortsätta med det nu. Imorgon blir det mys med fantastic four och måndag blir det harry potter maraton och avskedsmiddag med savannah och katarina.
På måndag eller tisdag kommer ja också förmodligen åka till doktorn för att snitta naveln HAHA JAG KOMMER DÖ !!
Sen på tisdag kväll blir det snabb träff med syster moa och säga hejdå sedan onsdag blir det massa sista minuten fix och hårslingning/klipp och färgning av fransar!
PUSS PÅ ER MINA FINA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej du frågade om vi kunde länka och det gör jag gärna:D har redan länkat till din men du kan väl länka till min oxå:)

2011-08-06 @ 22:16:47
URL: http://lowllo.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Hej hej

Vad är det för regler man måste följa?

Tack för svar :)

2011-08-07 @ 00:51:09
Postat av: Eira

Aw vännen, du behöver inte vara nervös, du kommer ha det så sjuktbra!!! I promise you. Ta det lugnt och ha kul bara!! Det förtjänar du.

PUSSSS SNYGGING

2011-08-07 @ 01:03:47
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback