@ H O M E PRIOR LAKE

I'm home. I'm in Prior Lake, MN.

Klockan 6 imorse var det samling utanför St; Johns dining hall, kändes helt sjukt att man skulle säga hejdå åt alla på lägret.. Man har ju liksom vant sig vid alla, väl på flygplatsen så fick jag betala!! För mitt bagage , wtf? Ja, 60 DOLLAR för två väskor.. Men ingen övervikt iallafall, tack gode käraste gud! Security checken gick jättebra men blev lite överraskad av att jag skulle liksom behöva ta av mina converse! Vi var tio (?) olika utbytesstudenter som skulle ta olika plan. Jag och Sofie gick direkt till affärerna och köpte godis, ( m&m skittles o diet coke lime ).
Den bruden är så bäst, kommer sakna henne! Min partybrud ffs!
Jag och 3 andra var dem som skulle åka först ( 10.16 till twin cities ) Mitt flyg blev dock fösenat med lite mer än en timme!! ååh kaa0z. Men allt löste sig och på flygplatsen hämtade Judy och en vännina till henne mig! Och det kom så spontant att när jag först fick syn på henne efter att hon fick kalla och jag kolla extra noga sprang jag och gav en stor kram.
Vi åkte sedan & käkade lunch på resturangen Ciao Bella, Bloomington och sedan hem till Prior Lake där Tay vänta för hon hade haft Volleyboll try out och hon kom med i b-squad! Stolt sis nu alltså !
Sedan skulle vi direkt på Tay's volleyball blankett, så då blev man inkastad framför massvis & menar massvis amerikaner! Och nu ikväll så har jag också varit på wallmart, blev inga bilder ikväll.. Glömde kameran liksom.. Men fick en helt grym väckarklocka med iphone högtalare osv wtf för typ 40-50 dollar typ? ;o
Familjen är urgullig och jag känner mig grymt hemma och njuter av att umgås med dem och dem blev jätte glada för sina svenska presenter!! Tur för mig liksom.
Jag måste sova nu snart för jag måste snart upp och packa på nytt för jag och Tay ska till Wisconsin nu över helgen fick jag veta typ för någora timmar sedan, vi ska vara med grandma & grandpa för Judy & Terry ska bort.
Så mamma, jag ska försöka skriva mejl på fb imorgon om jag hinner!! Men vi hörs as soon as possible!
jag lever iaf och tycker det är skönt att inte ha så mycket kontakt med er där hemma.


'



bebiiiz, HÖR AV MIG TILL ER ELLER BOGG SÅ FORT JAG KAN OK! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Har en liten fråga till dig :)

Gjorde du något delstatsval, och vilka i så fall?

Jättebra blogg, och ha ett toppenår i Minnesota!

Kram

2011-08-19 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback