3/8/12 #onlytwodaysleft #winning #readyforweekend

lyckan du som utbytesstudent känner när du inser att din värdfamilj inte alls glömt att du fyller år på lördag utan att dem bara haft epic poker face och att värdmamma Judy faktiskt försökt ordnat middag med tre av dina vänner på fredagen, tyvärr blev det inte så men det löst sig så jag ska efter skolan umgås med min kära Norge och kanske baka och tjejsnack och it och gå osv. Sen på kvällen åker jag nog till chili's och äter maud med Holly, Paige, Maria och Aubrey! För tekniskt sätt är det ju den 10 mars svensk tid när vi är ute och äter ;) Lördag kanske inte blir något melodifestivalen kollande för mig då vi förmodligen ska till Chanhassen och kolla boys basketball spela. Känns lite kul och lite sorgligt.. Just för att det är ju liksom le tradition. Men jag får ta igen allt på söndagen med er allesammans ;D Jag känner mig iaf mycket mer lättad och redo att fylla 17. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och sen i skolan har jag en miljarder prov känns det som iaf. Fast det är egentligen bara 3..


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Härligt älsklingen att du kommer att få en fin helg och födelsedag - du ser allt ordnar sig <3 Massor av kramar Mom

2012-03-09 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback