3/3/12 watch out for shopping swedes, especially at hollister..

Jisses vilken epic shoping day at the Mall of America!
Vid 9:45 var jag faktiskt redo för att åka efter sisådär 6 timmars sömn så Terry skjutsade mig till MOA. I bilen diskuterade vi att åka tåg/bil/buss osv. och han förstår inte hur vi ungdomar kan/får åka tåg/buss för våra föräldrar själv. Han bara " Doesn't people get raped,kidnapped or robbed in Sweden?" Och så får man förklara att vi visst blir det och försöka få han till att förstå att det inte är så farligt att åka lokaltrafik..
Hade bestämt träff på HM med Maria så jag begav mig direkt dit och hittade massor med fint som jag tänkte prova. Så när jag står inne i omklädningsrummet i BH och jeans och nyss tagit av mig skjortan jag provat hör jag någon ropa Carolina inne på HM och så ropar jag tillbaka; Mariaaaa! Sen så rätt vad det är så kommer Maria in i omklädningsrummet, pang bom och ger mig världens kram. Haha, blev lite sisådär halvt chockad men helt okej ändå! Haha, det var ett epic first meeting! Efter det begav vi oss till Hollister och det var där all action ägde rum! Hittade vita jeans shorts och världens gulligulliga vita trekants bikini med volangliknande typ. Så när vi skulle prova kläderna så i killen som jobbar på hollister ser ju liksom riktigt riktigt bra ut! Så då får jag det gigantiska omklädningsrummet och Maria bara; "Can we be in the same room?" Han bara no. Så iallafall så står jag där inne och ska precis visa mina shorts för Maria så ser jag att hon ligger på golvet och stuckit in huvet under omklädningsrummets dörr liksom och sen blev det massa galet där. Och efter ett tag så iochmed att vi var så knäppa och vi var foreign så fick hon trots allt komma in till mitt gigantiska omklädningsrum. Iallafall, Hollister var min affär idag, för han snyggingen började snacka med mig och  sedan när vi gick in där andra gången så började han ställa fler frågot och prata med mig. Och sen när vi gick längre in så vips kom en annan kille som jobbade där och frågade om vi pratade "French" och jag bara "No, we're talking Swedish" och sen så vips hade man värsta conversation med second hot staff worker.
Var meningen att vi skulle äta lunch, swedish meatballs sen på Ikea också men det fick inte Maria för organisationen för hon fick inte lämna byggnaden lol så vi åt på food court ist. Det blev Ceasar Sallad på donken för mig.
Sen fortsatte shoppingen och galenheterna. Haft jätte mysig bra dag på MOA. Och nu ska jag sova!
PUSS
Swedish Fish!
Fave pop! Kolla mami och papi!
Upprepades på Abercrombie också ja...
Hitta sour patched kid i våra swedish fish.. det var lite konstigt ja..
Swedish Fish says Blubb och simmar...
Mr. Shrimp and I

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Låter som en helt underbart trevlig, rolig helg som du haft. På tiden att du kommer ut och luftar dig lite! Hittade du något fint ? Nya jeans ? Ser fram emot en liten skype senare i veckan om det passar älsklingen ? Massor av kramar från Mom

2012-03-04 @ 14:18:30
Postat av: felicia ö

Heter inte hon maria? ;)

2012-03-05 @ 07:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback