3/2/12 project x med Shakopee killarna och Ida

Tjoho vilken kväll me killarna!
Ida och jag bestämde oss efter många om och men och framförallt efter all oklarhet för att hänga med killarna från Shakopee High School ikväll. Först lämnade Terry mig hemma hos Ida så var vi där och pratade en massa sen kom då Connor, Caleb, John och hämtade upp oss och så drog vi till Shakopee! Där hängde vi hemma hos Philip och sen åkte vi till Burnsville för att gå och se Project X. Galen film, epic fest! Tror det är the directors of Hangover 1 & 2 som gjort den så det säger väll er ett och annat :) Är riktigt glad över att vi drog med dem för killarna är faktiskt väldigt trevliga och roliga. Dock var det ju lite jobbigt på bion då i princip halva bion bestod av Prior Lake High School students så går jag där med 3 styckena killar och Ida med Connor. Men vet ni vad? Prior Lake får skylla sig själva, speciellt killarna för det är dem som går miste om att lära känna mig och inte pojkarna från Shakopee! Iaf klockan är mycket och jag måste sova för om 9 timmar så ska jag vara på Mall of America och träffa Maria och stanna där ett bra tag för tjejmys och le shopping!

Puss på er !
Förresten såg att jag fått flera frågor: kolla under kategorin frågor och svar om jag svarat på frågan innan :) Min organisation är iallafall STS i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback