3/2/12 le olive in le class

Direkt när jag kom till skolan imorse så gick jag och Ida till student service och lämnade in våra papper och betalade för Senior lock in! Im so excited!! Senior lock in är när alla seniors samlas klockan 10:30 på kvällen samma dag som graduation och så blir vi inlåsta på skolan till klockan 5 på morgonen dagen efter ( lördag 9th june) till skolan fixar dem sedan massa olika altiviteter, spel, filmer,mat och en hyptnotisör som kommer hypnotisera students i the auditorium, skolans aula/scen typ! Sitter på interior design just nu, haha denna klassen hade jag inte överlevt om jag inte haft Josie, CAM och Katie vid mitt bord. Speciellt idag, Josie cracks me up! Hon tog med sig en burl oliver och en burlöppnare till skolan, sen började vi prata om att det kan liksom consisered a weapon, och då skulle hon kunna få detention.. Sen när mrs. Johnson sa till henne," dont you dare open that can" så 5 minuter efter öppnar Josie burken och häller ut vätskan och sitter och äter dem ochrs johnson bryr sig inte,hon står sedan och pratar med Josie om allt mellan himel och jord.. Iallafall imorgon ska jag till Mall of America och träffa Maria från Iowa! Åh, ser verkligen fram emot det!! Shoppa och prata svenska, sen får vi gå till Ikea och äta lite swedish meatballs! Ikvällvet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffa ida och några killar från Shakopee High School som Ida träffat. Who knows? I'm just going with the flow


Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

vilken organisation åker du med?:)

2012-03-02 @ 17:57:47
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: tove

Haha, ser ut som det kommer bli en del svenskar där imorgon, jag ska också dit!

2012-03-02 @ 23:15:57
URL: http://toveastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback