1/15/12 watch out for the flamessssss

Så jag kan ju meddela alla söta svenskar att Carolina är jätte trött och ni kommer förstå varför nedan..
Judy skjutsa mig till Holly vid 5:30, sen kom Paige och så började vi kolla igenom Hollys Sophmore (10th grade) Junior(11th grade) yearbooks och prata om folk och sånt sedan vi efter det bestämde vi oss för att åka till Target och driva runder där lite och kolla på allt dem har. Jag älskar Target synd att jag inte hade egen bil så jag kunde åka dit och faktiskt shoppa.. mest åker man ju ditt och bara tramsar, skojar och kollar på alla roliga grejer dem får in.. Sedan vid 8 hade vi bestämt att möta Aubrey på Applebee's så vi tänkte att v skulle undvika kö och var där redan 7:50. Det hade vi verkligen inte behövt för det slutade med att Aubrey kom lite efter 9.. Gud vad jag var hungrig dåååååå! Beställde äntligen mat och det blev den där Chicken Paradise salad / weight watches för mig. Försvånansvärt god sen efter ett tag kände jag att det blev lite hett alltså och efter att ha snabbt reflekterat varför så inser att det literaly BRINNER I MUNNEN. Salladen var sk. Hot men dem hade inte skrivit det så där sitter jag som en apa / fån och försöker dricka vatten, inser att det gör det värre och tillråga på allt så har vi 4 bord runt om oss med Prior Lake Students in my grade runt om oss. Ja typicall my luck. Haha men men, kommer förmodligen äta den nästa gång också, för den kostar kanske 2 dollar mer än en appetizer men ojojjj den är tusen gånger nyttigare ju! Åkte hem till Holly och så såg vi någon galen film, crazy love? För mycket drama och galenheter för min del iaf och sedan tyckte Holly och Aubrey att vi skulle se någon drama/reality/high school film om prostitution osv. Väldigt bra fyi. Även om det inte låter som det.. Själv var man ju dö trött men kunde ju inte somna då för dem ville ju ha upp volymen lite och prata massa intressant osv. Sen rätt var det är så hör man någon snarka. Aubrey.. Klockan är då 1:30 och holly somnar lite till och från ändå men själv går det inte såklart. Aubreys snarkningar är nästan som pappas !! och tv:n så jag var den enda som såg klart filmen.. och tillråga på allt så hade Holly kontrollen och en förbaskad skräckfilm skulle ju såklart vara efter så fick dra up filten högt över öronen och hålla för öronen till sömns. Kaos. Men ändå, mycket trevlig kväll, behövdes lite action här borta!
Så nu sitter jag här och chillidillar och fixar lite! Ska försöka ta tag i att mejla mami och papi osv.. Ligger lite bak med sånt ja..
PUSS
och yes, min rosa munkis är mitt favorit mys plagg. var och varannan bild jag lägger ut på bloggen är ju med den verkar det som haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback