1/14/12 LoveYums aka Kärleksmums ?

Jag är ändå rätt bra.
Vaknade klockan 7 imorse, alltså 14:00 svensk tid om ni inte orkade lista ut det ;) kunde inte somna om.. Min essay gjorde jag i princip klar igår kväll. Skönt. Iaf, gick ner åt en bar och sedan väntade jag tills Terry vaknade 8:15 för att vara exakt och gick och tränade. Skönt. Efter det duschade jag och tvättade håret så jag är ren och fin tills ikväll! Gissa vad jag sen gjorde? Jag spred lite mer svensk kultur här i hemmet! Carolina aka. världens nästan bästa utbytesstudent? ( eller ja vi kan ju låtsas iaf för dem vet ju inte hur det är att ha någon annan) jag bakade Kärleksmums ♥
Runt 6 tiden ska jag hem till Holly och sedan drar vi och Paige till Applebee's och möter Aubrey där sedan ska vi kolla film och ha tjejkväll. Skönt att något händer nu. It's needed och jag vet precis vad jag ska äta på bee's.
Vikt väktarna har en kyckling sallad där som ser riktigt och jag menar riktigt god ut. Känns rätt bra.
Måste säga att trots komplikationer, konverteringar från dl - cups osv. osv. och liten bränd topp och sedan att det såg ut som bröd ett tag men vet ni vad, när de segan vart klart och jag tog ut det såg det ganska bra ut! Och om Judy och Terry får bestämma fick jag nog 12 /10. Terrys face said it all!

Kommentarer
Postat av: MOMMOM

Skicka gärna två till oss ser väldigt gott ut . kram

2012-01-14 @ 21:42:28
Postat av: Melina

http://malcantara.blogg.se/2012/january/fragestund-1.html#comment fråååågestund, fråga allt från mitt privatliv till frisörlinjen i min skola :).

2012-01-14 @ 22:37:15
URL: http://malcantara.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, har amerikanarna inte kärleks mums? Dem brukar ju ha allt som smakar choklad och är onyttigt! :P

2012-01-15 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback