1/12/12 Senior picture for year book and double chins in lunch

Herre jisses vilken emotionellt knasig dag.
Super mega tröttis var man när man vaknade för kunde inte sova igår då hjärnan min gick på hög varv ( tänk er sådanna där raceing bilar som tävlar i Nascar och kör sjukt fort = min hjärna)
Det var peoples choic awards tydligen igår såg kanske en halv timme av det, försökte vara lite duktig och gjorde sit ups och sådanna " stolar aka 90 grader" nej vänta knäböjningar heter det!
Iaf, min art teacher Mr. Euclide är en klurig person, riktigt stolt över sigsjälv och sina verk, lite smått galen/knäpp och samtidigt så lång tråkig. Helt seriöst han pratade om ett vitt färgpapper i 10 minuter..
US history är ändån alltid trevlig, dock blev jag kallad till Student Services idag för dem trodde jag skolkat då, schemat eller vad man ska säga sa att jag varit absent från ett par timmar. Såklart under Schindler's list. Iochmed att jag är registrerad senior så hade det blivit fel in the system. Så det löste sig, men jisses vad jag var nervös när jag blev kallad dit, första gången och allt ju!
Gjorde 1a "provet" på alfred idag during choir, I passed! WOHOO. Känner mig ganska stolt! Har dock en kvar och sedan måste jag göra sight reading :'( Åh. det är nog det värsta ändå, för på alfred får jag ju ändå ta notes och skriva upp alla noter, measurments osv..
Open börjar bli mer och mer tråkig, jag sitter ofta och pluggar eller snor wifi. För jag bestämde mig för att inte sitta med de tjejerna / killarna då jag kände att jag inte varken jobbade/ var social då dem ofta var lite ytliga eller pratade om helgens vilda fester ( och let's face it, jag kan ju inte riktigt bidra något till det samtalsämnet).
Så sverige, Runt tjugo över 6 till 7:15 oj just det (18:20 - 19:15!!) Vill ni snacka på facebook osv kör hårt.
Lunchen idag var helt epic / awesome. Det var längesedan vi alla skrattat så mycket och fjantat oss. Och tydligen har Will en hak fetish på tjejer. Vet inte om dem lurade mig nu igen.. Men han kom iaf och prata med oss och han skratta lite också men vi får se, jag ska gå till botten med det! edit: dem ljög för mig som vanligt. börjar faktiskt bli lite trött på att dem försöker lura mig och jag säger att lol det är ju inte sant och ändå så säger dem Johoo..
Engelska och  går väll helt okej, fick tillbaka min essay part från förra provet och hittade världens roligaste/ fulaste fel ever.. Goodness blev Godness.. Gud vad jag skämdes och skrattade när jag såg det. Halleluja.
Skickade in min senior picture idag också, så denna bilden kommer hamna i yearbook!! wohoo!
och med det säger jag adjö för denna gången, puss och ja det är samma som min header fast cropped osv :) men vaddåådå.
förresten , jag har en Canon Eos 500D kamera med 18-55 mm och 75-200mm's objektiv.
är det något ni undrar, ställ frågan & kolla i kategorin frågor och svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback