a sister

familjen spenderade mer än 1 timme på target häromdagen, tisdag för att inhandla mat nu när mina värdpäron ska iväg, det resulterade även i att Taylors och min "comingback" gift blev varsin sister-ring med text runtom.
jag är ledig idag för att det var sista dagen på semester 1 igår skönt, chill i dill på det .
___________________________________________________________________________
A sister is a gift to the heart, a friend to the spirit, a golden thread to the meaning of life.
makelifebetter.soulmates.umakemesmile.love.bestfriend.arealwaysthere4u
___________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :) Älskar din blogg :):)

Iaf.. jag är ny på mac och att ladda ner filmer på den.. och läste att du hade blivit "påkommen" att ladda ner film.. så iaf. om man laddar ner filmer från tex swesub så är de .torrent-filer.. vilka inte går att spela i nån dvd-spelare eller så.. så hur ska man få det att funka?? :):)

2012-01-29 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback