1/7/12 friday and saturday's events

Jag var på Bio igår med Aubrey! Det var super skoj, vi skulle igentligen gått på chic flick men den var cancelled - ehm, inställd så vi bestämde oss för att se andra Sherlock Holmes! Grymt spännande film, rekomenderas. Borde få lite fart i rumpan och se den första filmen av dem.. Jag och Aubs hade det jätte mysigt dock var det några irriterande killar bakom som försökte få lite uppmärksamhet.. Suck. Efteråt fick jag lite damp då filmen varit lång och jag var orolig för min himla cerfew.. Och tillråga på allt så när vi kom ut till det kalla vädret, springer vi till Aubreys bil och DEN ÖPPNAR INTE SIG. Kaos.. Ringer Judy och har nästan gråt i halsen då jag inser att jag kommer bli grounded och allt kommer bli ett helskotta. Aubrey ringer sin pappa och frågar om hjälp! Lyckligtvis så hjälper han henne/vägleder henne så bilen öppnas och vi åker hem. Jag kommer in genom dörren och pratar med Judy och berättar om allt kaos och honestly, Judy är så gullig hon var inte arg eller något och vi satt och pratade istället ett tag och sedan gick jag upp vid 1 snåret. Idag har jag bara tagit det lugnt, tränat, städat , chattat med Maciej och gosat med Coco. Och nu ska jag snart sova. Förresten! Biljetter är beställda- SVERIGE den 27 JUNI <3 Honestly, saknar sverige lite just nu så känns skönt. Men Let's bring it.
YESTERDAY- BRING IT SHERLOCK
puss från COCO! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du inte blev grounded och skönt med Sverige! Ochd en sista bilden är bara för underbar! <3

2012-01-08 @ 11:08:57
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Annika, blivande utbytesstudent

Hej Carolina!

Jag är en tjej från Göteborg som ska åka som utbytesstuden år 12/13.

Jag har bara några frågor och hoppas det är okej att jag ställer dem :)



1. Längtar man mycket hem?

2. Ångrar du att du åkte till USA? Eller hade du ångrat dig mera om du inte åkte?

3. Var du i New York, i sådana fall, hur var förberedelsekursen där? :)

4. Är det lätt att knyta bra kontakt med vänner och familj där borta?



Nu blev det många frågor men tacksam för svar! Hoppas du har det awesome där borta :D

2012-01-08 @ 12:48:28
Postat av: Mathilda

Hej Carro! Jag är så himla sugen på ett år i USA. Men jag skulle jättegärna vilja få lite info från en som är utbytesstudent där. Skulle uppskatta det väldigt mycket om du kunde mejla mig med lite info. Hur du kände inför resan, under resan, kostnader, stipendier osv. Tusen kramar.

2012-01-08 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback