1/29/12 survived lacrosse, svullen läpp + bula +brännmärken = sassy

Okej så igår var jag på intensiv introduction to lacrosse, lol blev igentligen medtvingad för Taylor skulle vara sådan halv ungdoms instruktör med våran supervisor aka babysitter. Oh jesus christ! Iaf, det var riktigt tufft på slutet när jag fick se tjejerna/ungdoms spelarna/instruktörerna spela för det var precis som i filmen Wild Child med Emma Roberts! Men annars? Jag vet inte om Lacrosse är min sport, hade fett med otur igår.. Var på stationen där vi skulle göra mål i det nätet, så tar jag i och första gången så landar bollen i nätet, nästa gång studsar denna hårda ( gummi, baseball hårda bollen) mot metall stången och studsar på läpparna/käken/hakan typ.FY VAD ONT, men bestämmer mig för att skaka av det, efter det studsar den igen mot metallen och träffar skallen.. Så har liten bula och lite svullna läppar nu. På stationen efter skulle vi lära oss att scoopa upp bollen då i vår lilla mininät korg som man har på pinnen, såklart hamnade jag med små pygmeér no joke. Dem är mig typ till höften.. Och när tränaren då sätter upp hennes stick för limbo aktigt som vi ska under för att scoopa bollen så glömmer hon att jag är 1.70 liksom så jag får samma höjd som 10 åringarna liksom.. VIlket resulterar i att jag dyker med tanke på att min ena fot fortfarande krånglar sedan basketen.. (pappa vi måste kolla detta sen med tanke på att jag märkt den blivit helt cp då jag trillade i skolans trappa twice då foten gett efter..) Så jag har två sexiga brännmärken på mina knäskålar där jag redan har ärr :) Men hey! Jag har provat lacrosse och tydligen var jag väll rätt okej med tanke på att den ena manliga ledaren tyckte jag skulle öva på min vänster istället för höger för att bli ännu bättre lacrosse spelare. Då LOL:ade jag i huvet..
oh i didn't know what i was up for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback