1/24/1 tripping,slipping, flipping and levande åskmoln

Okej, denna dagen började inte bra för mig. Det började med att jag halkade på isen och trillade in i snön utanför dörren när vi skulle hoppa in i bilen som skjutsar oss till skolan. Fryser som bara den och sedan på skolan så sitter står det en ursäkta mig men TJOCK amerikanska framför mitt skåp och vägrar flytta på sig eller ens bry sig jag existerar, efter ett tag säger jag ju liksom : HAAAALLÅ ursäkta kan jag få komma till mit skåååp? Då flyttar hon sig och guess what.. JAG KAN JU INTE ÖPPNA DET DÄRINGA **":#/T/Q#Q skåpet. Så springer upp till Holly så fick hon hjälpa mig och när jag sedan kommer till art och somnar jag nästan pga. en såndär lång tråkig dokumentär om en gubbe som gillar att rita streckgubbar typ. På US history blev det lite bättre för stunden för jag åt en bar och såg att jag fick ett C på WWII och jag hade inte pluggat ett duggggg! Orkade liksom inte... så det kändes bra :)
Sen var det choir, där var det lite sådan african-american gospel tema idag då vi sjöng/övade på Storm is passing over och samtidigt klappa händer och sånt. Kändes som om jag var mitt i en amerikansk film med en afro-american gospel next to me. Open, English och Math va jag som ett vandrande åskmoln, inget funkade, jag gjorde fel och allt var bara CEPE.
Det blev bättre sedan när jag kom hem dock.
Iaf fick mina tre sista project från art idag med mig hem, säger bara tur jag inte kommer ha art mer sedan.. Kan ju inte påstå det är min starka sida känner jag men kul att måla ju sålänge han inta är dum och kritiserar mig haha.
Imorgon har jag finals i US history, skulle haft i engelskan men vi gjorde det förra veckan så det är chill i dill nu.
Så nu ska jag göra .. inte mycket och satsa på att få sova. Sov inte mycket inatt så.
Ska försöka vara lite mer munter i nästa inlägg :)
TJARÅ!
l o l

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fint målat :)

2012-01-26 @ 17:19:33
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-27 @ 02:02:53
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback