1/2/12 i speak americano?

Gud vad konstigt det kändes att skriva den däringa 12 på slutet av datumet nu.. Det är 2012 people. Och detta ska bli mitt år har jag bestämt. Jag har vänta.. 6 månader och 6 dagar tills skolan slutar, 6 månader och 7 dagar till graduation, dagen efter är det senior lock in som jag måste anmäla mig till!!! och efter det kommer mamma och pappa. Det blir vad man gör det till.. Måste slå in det i skallen. LET'S DO THIS.
Iallafall såg Pasadena Roose Parade saken på tv idag, herre jisses vad mycket blommor/ rosor. En parad av bara blommor och levande ting. Det är epic och typiskt USA. Go big or Go home. Haha.
Idag måste jag göra klart min Nuremberg laws presentation och notecards, FML  - vill verkligen inte hålla speech inför min US history class, kommer dö. :)
Så ska fixa det och sedan ska jag ta tag i blogg arkivet och svara på era frågor! Så har ni några frågor passa på att ställ dem nu så kommer dem i inlägget senare!
Titta förresten vilken awesome bandana jag köpte i Texas! 5 dollar.. 35 kronor, helt okej alltså! Även om dollarn höjts så är det mesta fortfarande rätt lågt i pris.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken organisation åker du med och vad tycker du om dem? Jag hade tänkt åka till hösten och vet inte vilka jag ska åka med..

2012-01-02 @ 20:22:39
Postat av: Anna

Din positivitet är beundransvärd <3

2012-01-02 @ 22:27:18
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Sofia

Tyckte du det var svårt att få vänner? Hade alla redan sina "kompisgrupper", så att det var svårt att komma in i dem? :)

2012-01-06 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback