1/18/12 Five Months Since I landed In Twin Cities

Det är helt otroligt, för fem månader sedan hade jag avslutat min mini förberedelse / semester i New York och upplevt en galen vecka med massa roligt med massa taggade utbytesstudenter. Jag landade på Twin cities airport och träffade Judy för första gången. Daaaayum. Firades på det bästa sättet, skypade med mamma och pappa, fast pappa och jag babblade ju på så mycket att mamma knappt fick en syl i vädret så det blev väll mer av en far dotter skype, så mamma jag bokar tjejstund snart :) ♥
Jag har så otroligt fina föräldrar. Ni kan gå mig på neverna ibland och göra mig otålig, men ni är väldens bästa. Så vill ni ha tips för att få åka på utbytessår kan ni ju hälsa att det får er att uppskatta era egna föräldrar något otroligt också. Sant och ett bra argument kanske ?
Imorgon har jag US history och English unit 3 prov. Lol jag undrar hur det kommer gå, kanske ska plugga liiiite nu? Behövs typ.. Öppnade min första godispåse igår, djungelvrål. Skulle jag inte gjort.. Den påsen kommer vara slut innan veckans slut.. Så gott är svenskt godis hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback