1/15/12le blog goes us patriot

Jag kollar golden globe awards me mina värdföräldrar,känns tufft att kunna se det såhär på kvällen istället för att behöva se galorna mitt i natten! Imorgon är jag ledig för det är Martin Luther King's day, så skönt!

Iallafall idag är det är exakt 5 månader kvar av mitt år tills min vistelse övergår till semester då jag och mina föräldrar lämnar minnesota för att åka till Californien, L.A och Miami, Florida. Därför kändes det helt okey att gå all in - Patriotiskt, USA tema och le blog.

Vad tycker ni förbättring eller sänkning?
Eller ska gamla bakgrunden tillbaka?
Puss

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Hej Älsklingen,

Jag håller på ett grafiskt rent uttryck! Alla dina blider kommer fram mer med en ren yta i bakgrunden. Härlig bild. Förstod inte först att det var du, älskade Lina. Kramar i massor Mom

2012-01-16 @ 11:47:34
Postat av: Michelle

Jättesnyggt!

2012-01-16 @ 15:44:44
URL: http://atlantis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rent o fint ,men är det du ? kram mommom

2012-01-20 @ 16:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback