2/18/12 snowball levererade och bildbomb på de!

Jag är wonderwoman, jag är partybrud och mysbrud, en perfekt combination.
Ida kom vid 5 isch igår och då började vi fixa hår, för min del plattade jag det för 3:e gången på 3 månader(!!) och sedan gick vi ner och började blinga och fixa med våra snowball t-shirts vi köpt på skolan. Sen kom Drake, och efter det kom Andres och vi fortsatte fixa med tröjorna åt papa murphies pizza och bara hade det allmänt mysigt och taggade inför skoldansen! Jag älskar att gå dansa, jag kör 110% och inget kan stoppa mig, inte ens om fötterna was on fire! Det är dock så himla tråkigt att amerikanarna dansar som dem gör.. Det är 100% grinding, det ser så himla trashigt ut och även de finaste puttefnuttiga flickorna beter sig riktigt illa. Mycket tråkigt.. Men successive night? I'd say so! Fina vänner och dans är alltid toppen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltså jag älskar Geri item dim blogg, har följt den ett bra tag och du bêtise vara en sådan härlig tjej!!!! kram

2012-02-18 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback