2/5/12 superbowl sunday and a heavy amount of pizza

En helt okey söndag ändå förutom att man ätit som en häst idag! Vid 1 åkte vi mot Bloomington area för Taylor skulle ha en lacrosse turnering men så när vi kommer dit så visar der sig vara en vanlig träning, så Terry och jag åkte hem och jag kunde börja på min homework för good eats om E-coli. Tur det. Sen vid fyra åkte vi tillbaka och hämtade Judy och Taylor och åt på Pizza Ranch! Buffé av pizza, tur dem hade minimal salladbar iaf! Så parkerade vi oss vid båset närmast tv:n och kollade på alla intevjuer och pre talks inför superbowl och sedan skyndade vi oss ut och hämtade upp Drake, Taylors pojkvän och åkte hem. Jag påbörjade min superintressanta uppsats om E-coli igen och superbowl började. Klockan är nu 20:52 och New York Giants just WON THE SUPERBOWL. tjudeluu
Jag orkade inte detta men detta är americans i ett nötskal, lite som Joey i friends när Rachel is messing up the cake. Meat - good, peas - good, jam - good, ladyfingers -good. Dem hade alltså ex antal olika pizzor då som är desserter. Frosting, frukt, chocolate osv.

Kommentarer
Postat av: mommom

Man blir mätt bara av att titta på bilden . Stackars dej , längtar till pappas mat v ibland va .

2012-02-06 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback