2/4/12 jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för intressant titel..

Jadu, skulle egentligen varit på Taylors volleyball game men så när man vaknade vid 11 då var huset tomt. Haha, Terry som åkte senare väckte inte mig så jag märkte ju inte när han åkte så här sitter jag och latar mig/ njuter/ fixar. Tagit en mysmorgon, duschade efter en snabbis på löpbandet, tvättat lte kläder och nu blir det snart psychology läxa och sen måste jag försöka hitta vår läxa vi har i good eats!
Igårkväll kom Holly lite efter 6 och stannade här till halv 12, hade lite twin-time. Satt och pratade en massa om bla. om college, hoppas verkligen jag får åka till Winona med henne och se hur fint hennes college är i verklgenheten, för Winona är gorgeous iaf på bild! Fingers crossed. Sedan slöade vi en massa och kollade massa youtube klipp, skönt att bara kunna umgås så också ibland.
Bjuder på söt bild på Kevin och mig från good eats igår. Love that kid, så himla härlig kille. Öppet gay, glad, sprallig,rolig och lite galen precis som mig. Sedan att Dane sitter brevid mig i den klassen är ju bara ett plus.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback