2/24/12 Interior design class and Huckelberry Finn

Sitter på Interior design just nu, klassen jag ångrar allra mest att jag signed up for. Sitter och målar i målarvöcker som man gjorde när man var sisådär 5 år bast. Var i början jätte excited för denna klassen men detta är inte i närheten av vad jag trodde det skulle vara och jag lär mig ingenting om Interior design. Tror inte läraren kan något heller då hon höftar(?) ni vet she's winging it, läser på sin powerpoint och lägger till lite fjuttigt här och där vad hon snackar om. Najjjs.
Either way, ska måla klart nu så jag kan läsa lite i min Huckelberry Finn book of Mark Twain som vi börjat på i Engelskan, hann inte läsa klart/ göra läxan igår.. Har läst 3 capitlels hittils och boken känns rätt messed up och innehåller massor av The N-Word.
Ikväll sent riktigt sent typ efter 8 pm ska jag till bonfire och äta mat med Holly och Aubrey, sen får vi väll se vad denna helgen har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Ha en riktigt fin kväll med tjejerna <3 Bamse kram Mom

2012-02-24 @ 16:36:43
Postat av: mommom

Skönt att höra från dej igen ....Livet är upp o ner för alla ibland ,du är starko snart är det hemresa .

2012-02-25 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback