2/1/12 produktiva klubben ?

english reportpaper thingy, us history work sheet and quiz tomorrow, and psychology - i was i am sheld thingy.
fett awkward att jag ska behöva berätta massa sånt inför folk imorgon på psychologyn tur man inte är forever alone på de!
annars då? hade tjejsnack during choir då mr. hassig inte var där idag och vi fick håla istället och då valde jag, andria och lauren att prata om boys! parfymer och detta evigande tjatande maybe men seriöst - finns inget bättre än när killen man gillar ger en han tröja/kofta/munkjacka/jacka what ever. bestttttt och det håller vi med om.
hade tjejsnack som vanligt med maria under lunchen också så mycket tjejsnack idag var det ja!
engelskan satt jag som en fågelholk och gjorde ingenting förutom att briljera mina svenska kunskaper med edvard som prata norska framför stackars amerikanska pojkar som inte förstod någonting men som tyckte vi var underhållande. Good eats, tur jag har my gay epic asian friend Kevin. För Tre tar kål på mig långsamt, Erica - Han kan du kalla flörtkulla för det stämmer nog mer in på han än mig.. Och just det, jag har engelska med tyler och good eats och guess what.. kommer ha photo II med han också vilket jag inte ser fram emot då jag känner han är lite creep varning då han helt random kom in på att jag " better not have a boyfriend back in sweden " or " Kevin can't be your valentine, its not a fun joke." HAHA vilka problem a'ight?
jaja, nu kallar läxan, sen ska jag sova och drömma mer psykiska konstiga underbara mysiga drömmar, och just det, happy february everyone. new month!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mars-12 tar jag mitt flyttlass till Turkiet och Alanya till min turkiska pojkvän!



Följ med mig i min vardag i Turkiets största turistort, fina bilder, tips, recept och kärlek :)



www.xbecka.blogg.se



<3

2012-02-04 @ 14:26:51
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback