2/10/12 The Vow Premiere

Min titel ljuger.. det är egentligen den 11:e men jag räknar det som fredag för jag är lite smått hyper pga för mycket koffein efter bion med Holly så jag har inte sovit än såklart och det är bara 40 minuter efter datumet/00.00 hittils så.
Efter skolan tog jag bussen hem och skypade Julia medans jag faktiskt plattade håret, andra gången på 3 månader!! Känns ändå bara så sjukt korkat att jag gjorde det efter skolan och hade kaos,somnade med vått hår/blont afro liknande trollhår i skolan och sminkade mig, sedan kom Judy och lämnade mig hos Holly. Hade snabbt tjejsnack med Judy då hon frågade lite om en viss pojk back in Svea rike och sedan Carl om du läser detta, Judy tycker det är SJUKT COOLT att du ska på samma bal som kungen. Så varenda amerikan vet vilken epic gudfader jag har tro mig.♥ Holly och jag åkte till target och köpter Monster Zero Calories hihi och åkte till bion. Aubrey skulle också egentligen kommit men hon fick family thing som hände ( hennes bror är på sjukhuset och det är hennes mammas födelsedag också.. Hennes bror mår dock bättre nu!!) Iaf. The Vow was amazing, underbar love story och som vanligt är Channing Tatum en riktig pudding och att han spelar den mest perfekta mannen/husband?! är ju bara några hundra plus i kanten.
Åh bara se den!!! Dock blev man ju så fruktansvärt irriterad på Rachel McAdams character's ex fianceé..






Kommentarer
Postat av: juliaa

grymt mysig skype stund, saknar dig varje dag!

2012-02-11 @ 15:27:53
Postat av: Jennifer Ljungquist

Bloglovinbyte ? Kram

2012-02-12 @ 09:46:57
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/
Postat av: Filippa

Åh, jag vill se den! Dock får vi vänta lite till :(

Älskar din blogg! It makes my day :)

2012-02-12 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback