varsity football game

Hemma efter en händelserik match. Lakers förlorade 47-20 mot Wayzeta Trojans.
Vad ska jag säga, det är precis som på tv eller film om inte mer extremt tufft, coolt, taggande och helt enkelt AMAZING STÄMMNING!
Sen att jag var med Calle's syster och hon sprang iväg och jag stod och kollade på american football som jag fattar nada av lite halvt själv på student läktaren var helt okej alltså! Dock presenterade hon mig iaf för typ 5 personer. Jag har redan smeknamnet SWEDEN av Bailey en dude som stod bakom mig ett tag och snackade på.
Jag måste sova nu, ska upp tidigt och duscha imorgon och försöka fixa iaf ett tidsintällt inlägg och skriva ett, imorgon åker jag och familjen till båten och kommer hem tisdag för er (?) eller måndagkväll lokal tid för mig.
Vet inte hur mycket internet jag har så får lösa det genom telefonen isåfall!
PUSS
Nick & Bailey - Bailey kallar mig redan Sweden. Undra om han ens kommer komma ihåg mig :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Wayzata eller EP winner state typ varje år sååå inte så konstigt om ni förlorar mot dom!

2011-09-02 @ 19:03:40
URL: http://jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback