to the boat

Jag beger mig till båten för att stanna där till Måndag och fira Labor Day i lugn och ro med nana Carol, Papa Bill och familjen! Jag kommer inte ha internet eller dator men kommer ha min amerikanska mobil och därav internet. Så fråga till er, ska jag skriva på svenska utan å, ä eller ö eller ska jag skriva inläggen på engelska under helgen?
Ha det så kul och festa inte skallen av er nu brudar! Have fun och Erica - ragga upp någon snygg kille ikväll!
- Mamma och pappa, jag ska försöka skriva till er på fb i helgen. Saknar er med, kram
Gammal bild men vem bryr sig igentligen?..

Kommentarer
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Hahah aa om jag har lust, men idag handlar det om att fokusera på malin första gången hon är singel på bahnhof :D<3

2011-09-02 @ 18:02:19
Postat av: Carolina

Kör på engelska tycker jag :)

2011-09-02 @ 18:53:28
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback