texas weekend in pictures

Efter flyget åkte vi till Judys vännina Jeannie. Så stavar hon det tydligen, detta är dem goa kakorna. Dock glömt namnet har hört ex olika namn på dem under helgen..
Lördag morgon - Donut till frukost, godaste jag ätit någonsin och slog rekord i köpa kakor ever för mig!
Herre jisses!
Texas cookies - Amerikanarna är stolta över sitt land, och texas älskar sin egen stat. Denna kaka gillade dock inte jag.. Sjukt hård och smaka bara torr söt frosting .. MEN FIN VAR DEN!
Hemma hos Sheryl och Scott och ska bege oss till matchen med våra söta bow's!
Poserar fint framför arenans plan med uppvärmande collage football killar!
AND HERE  ARE THE NORTH TEXAS - MEAN GREEEEEEEEN
TOUCH DOWN - NORTH TEXAS
Hot - tub & pool är inget jag tackar nej till.
Carolina, Aunt Marie, Judy, Granny, Terry , Tay, Hunden Bob och Richard!
9/11 - Kärlek och tankar till alla som miste någon i denna tragedi. Fruktansvärt och det är otroligt hur detta ligger om hjärtat på något vis.
Vila i frid alla dem som dog i onödan.

Kommentarer
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Det ser super mysigt ut! Jätte härliga bilder på dig också! <3

2011-09-12 @ 11:38:07
Postat av: Michaela L

Hej du ser ut och ha de jätte bra :) jätte fina bilder med.

You go girl :)<3

2011-09-12 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback