school bus twice today

jag är död och trött , det skrivs i vart enda blogginlägg nu förtiden hah! dock sanning.. ska försöka skriva ett roligare inlägg imorgon! åkte skolbussen idag både morgon och eftermiddag, har jag inget emot förutom att vi nästan ko försent i morse och att det tog typ 35 min hem..... -.-' åt annorlunda lunch idag, typ " main line" det tyckte jag inte alls var lika gott som min sallad jag annars brukar ta... det var typ corndogs minis - överkokta morötter, potatis i ugn och någon kaka.. nej jag ska köra på sallad för det mesta dock ska jag köpa någon ny för den andra är sån liten.
provet i us history har jag ingen aning om hur det gick.. vi får väll se. dock var det lite annorlunda att göra prov här! bara a, b, c & d alternativ!! behövde skriva två frågor utav 35 !
jaja nu - nanna. hörs imorgon! lovar hitta på något lite skoj att läsa om, puss

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Hej Gumman, Ser att ni har kallt på morgonen - så vi får skynda att skicka vinterjackan <3 Ha en superdag i skolan , Kram Mom

2011-09-15 @ 10:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback