North Texas mean green, donut, bow and all of that in between

Och sa har lordagen Texas lidigt till sitt slut och blivit sondag. Nar jag kommer hem harifran efter mitt ar kommer jag rulla ist for att flyga! Frukost - chocolate donut from heaven. Lunch - texas cookie. Traffade nana riley and paps wheel, super gulliga - dem ar ingifta nana o papa till oss. Dar gjorde jag o Tay vara Northern Texas rosetter till haret, sedan akte vi till kusin Will's baseball game och sag hans lag spela ett tag! Vi fick dock bege oss ivag efter en timme for att vi skulle hinna hem till Sheryl och Scotts hus for att vi skulle pa northern texas - mean greens forsta hemma match och invigning av den nya fotbolls arenan. Maktigt. Forresten hela arenan rymde 32 TUSEN manniskor vilket ar nastan som hela angelholm ju? Skit tufft! Riktigt speciellt! Mamma och pappa - vi borde forsoka ga pa en collage match tillsammans, det ar verkligen en speciell upplevelse! Fram tills halvlek var det ganska jamt mellan NT mean greens och houston cougars,sen sprang dock cougars ivag.. Men men - hellre langst ner I hogsta collage divisionen an att vara I andra, right? Cougars vann med det dubbla har jag for.mig. Efter det akte vi hem till Scott's house och at - amazing, almost starwed! Plockmat och annu mer skit.. Cupcakes and fritos.. Efter det hoppade jag o Tay I deras underbara pool o var dar ett bra tag! Hoppade in I duschen och sedan dess har vi bara chillat, facebookat och atit mer och sant mog.. Nu ar det 9/11 och jag ska snart sova sen sa ska jag traffa granny till Terry - hon ar mer an 90 typ och sedan ska vi flyga hem. Och gissa om jag ar nervos att nagot ska handa!! Typ bomb, hijack och crash... Omg... Love from a weird paranoid and retarded pretty amazing and enjoying texas girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback