lazy woman

Taylor and Nick! cuteee
- såg att någon tyckte att jag skrev för mycket i min blogg när jag bad om kritik.
mitt svar är : då är tyvärr inte denna bloggen något för dig. denna bloggen är min dagbok om mitt år i usa som utbytesstudent. jag skriver för min skull och för att kunna minnas små detaljer. jag uppskattar att du delar med dig av din kritik men det är inte så min blogg funkar.jag skriver för min skull sedan vill jag alltid försöka hjälpa andra genom att fråga vad ni vill veta mer osv för att kunna hjälpa andra bestämma om dem vill uppleva detta eller veta vissa saker.
edit- för mkt text och vill ha ännu mer bilder *

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååååh, Carro vad du är söt! Kände knappt igen din röst, var alltför längesen vi sågs. Hoppas att du har det toppen där borta på andra sidan jorden.. Jag saknar dig! ♥

2011-09-20 @ 06:43:12
URL: http://sofiaengberg.bloggplatsen.se/
Postat av: Mom Anna

Bra och tydligt svarat till den som tyckte att du skrev för mycket. De finns de som läser din blogg/dagbok som skulle önska att du inte gjorde annat än skrev hela dagarna :)

Kämpa på med läxorna så skall du se att det lossnar även med AM History ! Kram Mom

2011-09-20 @ 06:59:07
Postat av: N I L A M ♥

svar: har lagt till dig också nu! :)

va göru? :D

2011-09-20 @ 13:13:06
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag bara undrar om du skulle vilja nämna något som hete The end of Polio i din bloog :) vi har något som kallas GIN på vår skola och vår lärare bad oss sprida just det vidare. För för varje person som gillar den sidan på facebook så skänker dem ett polio-vaccin (:

2011-09-21 @ 22:12:52
Postat av: mathilda

okej! då förstår ja absolut :) men du kan försöka med mer bilder ändå? :) kram

2011-09-22 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback