american football

Prior Lakers' Lakers vann mot Wayzetas' Trojans with 20 - 14!
Även om stackars jag inte förstod något så hejade jag på och klappade när de andra Lakers gjorde det och tog bilder. Det är helt fantastiskt hur stor del sport är för amerikanarna. Det kvittar om det är din son/dotter/man/fru som spelar eller är med du brinner för sporten och har dina loves and hates do's and don'ts. Känslan av att vara på en american football game var otrolig och jag älskade det! Även om det inte är samma sak som 9th grade som Varsity (12th) eller som collage/university.
Tay's kompis Zack fick mig att näsan dö av skratt - han kallar mig Carin,får twixryckningar i ögat, leker pajas och frågade om han fick krama mig sen på high school om han ser mig. Haha så söt. Nick var som vanligt ur rolig och jagar brownie points från Judy men Corey var ovanligt tyst idag.
Brownie points är ett internet skämt som går ut på att du ska samla sk. + poäng av mammorna så att du ligger bra till och så att du sedan kan få dejta mammans dotter på ett ungefär.


Ser ni den amerikanska fotbollen? Det kallar jag Tajm-ing! Wopp wopp!


Värdpappa Terry "the tank" i ljusa shorts och marinblåa PL tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback