9/9[brist pa fantasi]

Hej allihoppa! Jag ar i Texas och just nu ligger jag har I ett sportigt pojkrum med Tay och fryser som tusan. Tror nagot ar fel pa mig som jag fryser, och jag har fatt varsta break out. Min hy ar helt omg. Katastrof! Iallafall flygtiden fran st. paul-minneapolis to dallas var pa tva timmar. Efter det hyrde vi en bil och akte till Judy's barndomsvannina Ginny och at faijitas och massa fantastiska chocolat cake o nagon kaka eller nagot och sen akte vi nu till dem vi sover hos har, huset ar gigantiskt!! Och jag har for mig att judy sa dem/mannen ar miljonar. Tufft! Vi hors puss

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Gumman, inte bra att du fryser så mycket. Du kanske skall be om en extra filt . Ha det nu super bra i Texas och försök att sova :)) Kram Mom <3

2011-09-10 @ 08:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback