9/29/11 thursday

Okej så idag har jag inte så mycket läxa, skönt att kunna pusta ut från det!
Skoldagen flög iväg ganska fort idag kändes det som, påbörjade våra hand-dipped chocolate i Creative foods. Intressant jag undrar verkligen hur det kommer smaka för det är bla. Creme cheese in it, vet inte rikitgt vad det är om jag ska vara ärlig men det hade philadelphia konsistens iaf! Efter det är det som vanligt US History och där var det quiz på chapter 7. Jag hoppas iaf på ett C. Det kändes bra iallafall, Choir efter det. Concert Choir är super jag trivs som fisken i vattnet med dessa människorna men herre jisses vad förrvirrad jag är med deras handrörelser för noterna och att dem sjunger efter noter och stämmor. Jag börjar dock få rätt bra pejl på vilken rad jag sjunger nu i dem olika häfterna! Efter Choir följde Ben mig till Photo och jag sa hejdå men då ville han följa med in för en stund så då satt jag och snackade med Ben och Gabby tills klockan ringde och då pratade vi lite om homecoming planer och så, dom tycker jag ska gå med Bens utbytesstudent och gå med dem som grupp och sedan jämförde vi lite hur svenskar vs amerikaner dansar typ och sådant.
Men men, vi får se.. Orkar inte riktigt sitta och filosofera om det nu!
Iallafall igår startade pappa Terry med dekorering inför Halloween, ( Halloween för Terry är som julafton för 4 åring) Han älskar det och snart är huset fullt med massa läskigt mög! Haha ouch.. Judy berättade att Terry brukar sätta på någon eller några av dem helt random och sedan när man går förbi hemma själv så rör dem sig och gör ljud ifrån sig..Kommer bli livrädd!!
Lite av allt skrämmande rörande pratande figurer osv för Halloween.
Och jag åt min första reese's peanutbutter cup, delicious. DANG

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Men usch vad obehagligt! Fast amerikanarna brukar ju vara rätt förtjusta i Halloween ^^

2011-09-30 @ 07:37:46
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Anna

Cream cheese är vad ni i Sverige kallar Philadelphia. :)

2011-09-30 @ 20:17:32
Postat av: Anna

Haha, usch vad läskigt! :s

2011-10-01 @ 11:06:42
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback