9/28/11 h o m e w o r k = jobbigt

död åt homework.
inget långt trevligt inlägg idag heller, fast vi hade early release tror ni jag kom hem tidigt? NEJ. Jag skulle möta Tay och ta bussen hem.Hittar inte Taylor missar bussen för hon är på den och får vänta på skolan ca en timme för att Tay ska komma hem och sedan hoppa in i bilen och övningsköra med Judy för att hämta mig. Judy är typ sjuk och ser lite dåligt så kan inte köra bil hah. Och sedan dess har jag solat/pluggat ute för helt random fick vi high 80's today och sen efter maten in och plugga rompan av mig!!
Annars då förutom att jag ska nanna och faila på us history test imorgon? Peprally WAS AMAZING. Och nästa vecka kommer det förmodligen vara ännu bättre!! Hollys pojkvänn gillar mig, jag är godkänd :) Han sa helt random till henne - I just love Carolina.  Which is good, för jag kommer förmodligen hänga mycket med dom ju!
Och mitt hem har börjat förvandlats till värsta haunted house!! Ska visa för er asap. Snackade med Gabby från Concert choir och photo bla idag, prior lakes cheerleader captain och fick hennes nummer och hon är super snäll och rolig och vill hitta på massa så det låter ju skoj!! :)
Puss från trött chey, GODNATT

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Du är så duktig och kämpar med skolan. Du är bäst <3. Kommande vecka verklar mycket spännande, längtar efter bilder . Kram Mom

2011-09-29 @ 08:30:19
Postat av: N I L A M © Jag och min kamera

läxor är viktiga, men fan inte roliga :(

2011-09-29 @ 09:16:18
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback