9/27/11 irritation och taggar yearbook och peprally!

Okej för det första är jag sjukt irriterad på dem svenskar som uppenbarligen inte har ett liv och addar MIN värdsyster och hennes vänner på facebook. SERIÖST. Blir irriterad och känns ju jätte kul att försöra ett blogginlägg med det men så alla ser det nu. Har sett olika människor göra det och gör inte det bättre.
Lägg ner. Det är ju bara cp.

Jag är helt slut och trött på att plugga, känns som om det är det ända jag gör.
Ska upp extra tidigt imorgon det är yearbook som gäller och sedan peprally och early release tomorrow!

Så imorgon hinner jag visa vad jag sysslar med på mina fotolektioner och skriva lite mer detaljerat om vad som pågår här på andra sidan. Jag ser fram emot nästa vecka och blev besviken på att ingen kom med tips faktiskt.. men men..
Nu dejta kudden! ♥

Kommentarer
Postat av: Issa

om du vill göra det ganska enkelt kan du ju alltid vara vaktmästarens katt;)

2011-09-28 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback