9/21/11 that's how the americans write it

Okej klockan är över 12. Bättre sovrutiner måste startas!
Skolan gick relativt snabbt idag förutom att jag började sjunga Ben's stämma i choirn och blandade ihop text och så. Kollade klart på en film i engelskan som handlade om Indianerna, native americans history. Typ deras historier osv. Den var sjukt intressant lite som Schindlers list fast inte lika mycket våld och såklart om indianer istället.
Efter skolan tog jag skolbussen hem och kände mig ganska amazing som kunde göra en tredje del av vårat reviewsheet i Us history. Man kan få extra credit för det så det måste jag göra nu om ja ska klara Us History.. Annars är Lina körd känns det som.. Kom hem och åkte sedan direkt iväg med Judy och leta homecoming dress.
Hittade min på macy's får visa den om jag har tid imorgon! HOHO och priset de ni. Hittat.
So got a dress for homecoming but a date or friends to go with ? I have no clue..
Pluggat sönder hela kvällen sedan, haft tjejsnack med Tay o Judy, Terry still in Chicago och snackat en massa med Ben! Haha han var så söt , vi började typ snacka språk så sa jag att jag föredrog svenska före spanska och så sa Ben att han skulle prata svenska så sa jag till han att jag kunde lära han och han bara : Great, it's a deal. Så jag bara yay, im your tutor! Och så svara han : yesss! I have the cutest tutor in school!
Aw.
Jajaj. NU SOVA UPP OM 6 TIMMAR JAJAJJA ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Vad glad jag blir när jag ser att du "jobbar undan" med US History. Smart tänkt <3

Kören och att du sjunger fel stämma, är nog inte hela världen - hur många gånger har du varit där 3 ggr ? Det kommer :) Kramar i massor, Mom

2011-09-22 @ 16:26:35
Postat av: Mom Anna

Missade att kommentera att du hittatklänning. Grattis! Någon att gå med, det ordnarsigskall du se <3 /Mom

2011-09-22 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback