20 september

Jag är trött. Jag borde sova nu. Ska till year book imorgon, för jag har råkat sagt jag ska vara med så nu måste jag.
Jag åt lunch med Holly, Paige och deras vänner idag. Det serverades Stuffed Crust Pizza sticks vilket Holly sa va hennes favorit mat och hon ville jag skulle prova det och AMEN! SÅ GOTT.
Hitta en bild på internet här:
Efter skolan åkte jag hem och städade fort sedan vid halv 6 hämtade Judy mig och så åkte vi till Tay's game.
Efter det var det varsity-game men det stannade vi inte så länge på vi kikade mest bara. Tay's kompis Olivias mamma skulle åka med oss hem så medans Judy snackade en massa var vi och kollade varsity och då presenterade hon mig för hennes son Jake och typ 5 killar till - en efter EN.. Alla junior och senior killar glodde jätte mycket, log och skrattade för hon hämtade ju killarna en efter en och prestenderade för mig.. Usch vad jag skämdes! Uppskattade det mycket!! Men det var pinsamt att dem kollade så mycket.... :(
Detta var en knasig sammanfattning men jag är tröttis.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback