10/21/11 Paranormal activity 3 & Donut drive-through

Första hela riktiga dagen snart avklarad här i Kansas city och den har varit toppen.
Aunt Connie, uncle Joe & cousin Warren är super härliga människor!
Vaknade vad 8 snåret och kunde inte somna om, delvis för att jag var super kall och för att USA har förstört mig haha, jag som innan älskade att sova och kunde sova massor kan numera inte sova mer än typ 8 timmar i sträck.. Jag tycker faktiskt det är ganska hemskt för jag hade så gärna velat sovit mer och vilat ut min kära hjärna och kropp! Masade mig ner till tv rummet där uncle Joe och Terry satt och kollade på US Today morgontv. Efter någon timme ringde sedan Joes mobil och det var nana Carol som ringde och ville höra hur vi mådde, vad vi hade för planer osv. och vi fick veta att hennes opperation skulle bli av senare in på dagen. Vid 11 åt vi sedan en brunch, bacon, scrambled eggs, hashbrowns not hashbrownies som jag råkade säga, cinnema rolls som är som våra svenska kanelbullar fast utan vårt pärlsocker och dem har frosting på istället och biscuits som är som vanliga släta bullar typ men luftigare/kompaktare och mjuka. Gott vare iaf! Sen vid halv 4 så åkte vi och såg Paranormal Activity 3. Jag var livrädd för jag hade aldrig sett en skräckfilm förut och alla av Taylors kompisar som gick på midnatts visningen igår sa att det var den läskigaste filmen dem någonsin sett och quote Paranormal activity 3 messed me up for life.
Men jag måste säga det att jag var besviken på Parsnormal activity 3, jag trodde jag skulle rent ut sagt dö. Visst var den läskig men jag tyckte mest det var så pga. tystnad och väntan i filmen och den var inte speciellt extrem som alla påstod. För mig var det lite som ett Criminal mindes avsnitt. Men den är iaf sevärd!
Efter det åkte vi till en Halloween outlet/shop där jag handlade vingar, halo, korta strumpor och vit kort tutu för costume friday och som jag senare kan använda på dansen om jag kommer iväg på den och det var så värt pengarna för for once Im gonna dress fully out and have fun and enjoy Halloween in a new way!
Dirket efter åkte vi till Krispy Kreme och det är något som är så otroligt amerikanskt ut i varenda tegelsten och vrå! Donut drive through, så tufft och så gott vi provade alla a bite och for sedan till en resturang som är kända för sin crispy chicken, Stroud's. Det var helt okej lite för fettigt och enligt mig som inte alls var sugen på frityr heh.
Och nu sitter jag här och skriver och försöker dra ut på mitt blogginlägg då alla sitter och kollar paranormal activity 2 och kolla vad söta Dub, Joe och Tay var haha Swedish fish for a Swedish fish! Mums, bara röda också mina favoriter!
puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Usch, den första Paranormal Activity-filmen var ju hemsk! Å andra sidan jag jag ju bara elva-tolv när jag såg den, så jag får väl skylla mig själv...

2011-10-22 @ 15:01:43
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback